אין כיול, ואין כיוון, שאפשר לערוך במז"ח.
היות ומשרד הבריאות דורש זאת כי ישנה אפשרות שאם אתה עסק ,אתה כלול ברשימה של העסקים החייבים במז"ח [הרשימה המלאה באתר משרד הבריאות🔗]סיבה שניה היא:עקב אפשרות לקווים צולבים {חיבור ישיר או עקיף של קווי מים שפירים, [מי שתיה] לבין קווי מי שפכים, ביוב או חומרים מסוכנים אחרים} בין שהצרכן מודע, או לא מודע להם.מז"ח מתוכנן ומיועד לחיבור בקווי מים בעלי סיכון גבוה ועומד בפני לחץ מים נגדי, ופעולת סיפון שעלולים להתרחש בקווי המים.
בדרך כלל התקלה היא בשסתום אל חוזר מס' 1 בתוך המז"ח. עקב ליכלוך הוא אינו אוטם,בנוסף גם השסתום פורק כנ"ל,ויש גם,את הגם וגם..שוטפים, וסוגרים את מה שפתחנו.ואולי יהיה בסדר
ברוב המקרים שסתום הפריקה פגום, בצע בשסתום הפריקה את ההוראות הטיפול שבתשובה 2.
עליות וירידות בלחץ המים במעלה [כניסת המים] או הלמי מים במורד [אחרי] גורמים למז"ח לפלוט מים. אחד מהפתרונות להלמי המים [לא מוחלט] הוא להוסיף למערכת המים אל חוזר טעון קפיץ "רך". או לשמור על מערכת המים במעלה בעזרת מקטיני לחץ ואו אל חוזרים, אלה עוזרים למז"ח לא להגיב. למעשה במצבים מז"ח עושה את עבודתו, ופליטות המים משדרות לבעל המקצוע שהמז"ח עצמו תקין, ואת הבעיה יש לחפש במקום אחר.
בדוק באם המז"ח מורכב לפי הסימון, קיים סימון על גבי המז"ח, בדרך כלל מוטבע על מז"ח סימן בצורת חץ. מז"ח יורכב כשהחץ מורה את כוון זרימת המים.
שני השסתומים האל חוזרים הקיימים במז"ח טעונים בקפיצים, והם מתנגדים למעבר המים במז"ח, הם ומבנה המז"ח גורמים למפל לחץ של +- 10מ' = 1בר. במקומות שאין ברירה יש להוסיף משאבה להגברת לחץ.
הצריכה הנדרשת במורד היא המדד הקובע, יש לחשב את הצריכה הנדרשת במורד, ל'/ד' מ'ק/ש' כולל נפילת לחץ נסבלת, ולא לשכוח להתחשב גם במהירות זרימת המים מ'/לשניה. בדרך כלל את האמור לעיל מבצע המתכנן/מהנדס המים.
לא
כן
לא לסתום. החור משמש כאוורור לבוכנת שסתום פריקה, באם הוא סתום, בשעת מהלך פתיחה או סגירה של שסתום הפריקה עלול להווצר ואקום [ריק] העלול לגרום לפעילות לא סדירה.
המגופים משמשים את בודק המז"חים בשעת הבדיקה הוא חייב אותם תקינים על מנת לבצע את הבדיקה, כשמערכת המים מתוכננת בחכמה, בשעת תקלה במז"ח קיימת האפשרות לבודד את המז"ח ,ולא לפגוע בשאר צרכני המים.
לא חובה, רצוי, המסנן מגן על המז"ח מפני מעבר גופים זרים שהמז"ח לא אוהב, המסנן מונע תקלות. 
כן, בדרך כלל זוהי פחית המוצמדת על המז"ח, עליה מוטבעים הפרטים של המז"ח.
כל בעל הסמכה לבדיקה והתקנה, רשאי לתקן מז"חים , תיקון מז"חים בשטח דורש רמה טכנית גבוהה ,ציוד מתאים, וחלקי חילוף, וכל השאר סיפורים.
זה טופס אחיד שהוכן ע"י משרד הבריאות ומשמש את מתקין/בודק המז"חים, העתק ממנו נשאר אצל הלקוח
זה טופס זהה לנ"ל
במקומות עם הלמי מים ולחץ גבוה מעל 10בר אני מתקין מז"ח עם גוף מפליז,אולם ברוב גורף אני מעדיף את המז"ח הפלסטי תוצרת ישראל ,היתרונות שלו עולים על המז"חים תוצרת חוץ.גם זה קורה.לכתבה מקיפה